Έγραψαν για το βιβλίο: «Μπορεί συχνά να ξεχνιέται ότι ο άνθρωπος είναι αυτός που βρίσκεται πάντα στο κέντρο όλων των πεδίων του µάρκετινγκ. Το H2H Μάρκετινγκ βρίσκεται προς αυτή την κατεύθυνση προσφέροντας µε δηµιουργικό τρόπο έναν επαναπροσδιορισµό του µάρκετινγκ που όφειλε να είχε γίνει εδώ και καιρό. Προκλητικό, γεµάτο έµπνευση, εστιάζει στον τρόπο που οι διαπροσωπικές αλληλεπιδράσεις θα αλλάξουν τον τρόπο προσέγγισης των επαγγελµατιών του µάρκετινγκ». –Kevin Lane Keller, E.B. Osborn, καθηγητής μάρκετινγκ στο Tuck School of Business, Dartmouth College «Το βιβλίο προσφέρει ένα αποτελεσµατικό και περιεκτικό µήνυµα για το πώς το µάρκετινγκ µπορεί να υπηρετήσει την κοινωνία και όχι µόνο τον καταναλωτή. Η ανθρωποκεντρική προοπτική του H2H Μάρκετινγκ αναπτύσσει και δίνει κίνητρο στις εταιρείες να προσεγγίσουν τον καταναλωτή περισσότερο ολιστικά, ως έναν άνθρωπο που είναι επίσης υπάλληλος, προµηθευτής, επενδυτής και πολίτης». –Jagdish N. Sheth, καθηγήτρια μάρκετινγκ στο Goizueta Business School, Emory University |
0 Σχόλια