Αφιέρωμα στον ραδιοφωνικό παραγωγό και ποιητή Γιάννη Παπουτσάκη



Ο Γιάννης Παπουτσάκης γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα. Από μικρή ηλικία έδειξε ιδιαίτερη έφεση στην ποίηση, τη λογοτεχνία, τη δημοσιογραφία, τον κινηματογράφο και τον αθλητισμό. Σπούδασε δημοσιογραφία στο "Εργαστήρι επαγγελματικών σπουδών" και αμέσως μετά εργάστηκε στις πολιτιστικές στήλες των εφημερίδων "Εξόρμηση" και "Βραδυνή". 
Από το 1986 βρίσκεται στην ΕΡΤ. Πρόσφερε τις υπηρεσίες του στο αθλητικό και πολιτιστικό ρεπορτάζ της τηλεόρασης και επί 19 έτη στο περιοδικό "Ραδιοτηλεόραση". 'Εγραφε μεταξύ άλλων τις αθλητικές σελίδες και την κριτική κινηματογράφου. Την περίοδο 1990-1994 διετέλεσε προϊστάμενος του Γραφείου Τύπου της ΕΡΤ2, ενώ από το 2000 έως το 2003 συνεργάστηκε στην τηλεοπτική εκπομπή-ντοκιμαντέρ της ΕΡΤ "Σε ρυθμούς ελληνικούς". Μετά το κλείσιμο της ΕΡΤ, συνέχισε στο ραδιόφωνο της ΕΡΤ Οpen, καθώς και στην εφημερίδα "Το χωνί". Η επαναλειτουργία της ΕΡΤ τον Ιούνιο του 2015, τον βρήκε να παρουσιάζει εκπομπές στο Δεύτερο και Τρίτο Πρόγραμμα της ΕΡΑ και στη Φωνή της Ελλάδας, όπου και συνεχίζει μέχρι σήμερα. 
Επίσης, εργάστηκε στους ραδιοφωνικούς σταθμούς Δημοτικό Ραδιόφωνο Πειραιά Κανάλι 1, Πόλις, Αlpha Sport, Κανάλι 15. 
Είναι μέλος της ΕΣΗΕΑ. 

Τον Ιανουάριο του 2014 εξέδωσε την πρώτη του ποιητική συλλογή με τίτλο "Στις ράγες της μνήμης", η οποία επανεκδόθηκε το 2018. 






Άλλες συλλογές του: 

"Εξόριστα καλοκαίρια" (2017) 



"Η μοναξιά του Θεού" (2019) 



"Η θάλασσα της σιωπής" (2020) 



Στη Φωνή της Ελλάδας, το ραδιόφωνο για τον απόδημο ελληνισμό, παρουσιάζει τις εκπομπές "Ταξιδεύοντας με φως ελληνικό", μια πολιτιστική εκπομπή με καλεσμένους από τον ευρύτερο χώρο του πολιτισμού, αφιερώματα σε σπουδαίες προσωπικότητες και συνεντεύξεις με νέους καλλιτέχνες και την ποιητική εκπομπή "Ηλιοτρόπια", όπου νέοι ποιητές παρουσιάζουν τα έργα τους, ενώ δεν λείπουν τα αφιερώματα στους μεγαλύτερους ποιητές, Έλληνες και ξένους. 



Στην πρώτη εκπομπή οι μουσικές και τα τραγούδια προέρχονται κυρίως από τη μεγάλη δεξαμενή του καλού λαϊκού και έντεχνου τραγουδιού, ενώ στη δεύτερη προτιμά τις ονειρικές μουσικές από τον κόσμο της τζαζ, του κινηματογράφου και των μελωδιών απ’ όλο τον κόσμο.